www.nygma.gr - ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ (Ιστορίες)
-Τοκ τοκ τοκ. 3 χτυπήματα αρχικά, μετά 1 και άλλα 2.
Ο πρώτος που σπάει τη σιωπή είναι ο gbenec: -Όντως το πράμα έχει φτάσει στο μη παρέκει, επεμβαίνει ο xirouhator, ανοίγεται όμως μπροστά μας μια μοναδική ευκαιρία να αποτινάξουμε το ζυγό και να επανέλθουμε στην προηγούμενη κατάσταση. Τους διακόπτει το κινητό του dennis, ο οποίος ζητάει συγγνώμη και απομακρύνεται, για ν' απαντήσει.
-Έλα, εγώ είμαι, μιλάει ψιθυριστά η γυναικεία φωνή, αλλά οι συστάσεις δεν χρειάζονται, στο κινητό του dennis αναβοσβήνει ήδη ΜΑΡ. Η συνάντηση με αφορά.? Ο dennis επιστρέφει στο τραπέζι, η συζήτηση έχει φουντώσει.
-Στο alter είναι η ευκαιρία μας να ξεσκεπάσουμε αυτήν την κατάσταση, ήρθε η ώρα η εν λόγω κυρία να γυρίσει στο σπίτι της, στα πιάτα, τον άντρα της και το μούλικο της. Στο στούντιο επικρατεί κατάσταση αλλοφροσύνης, τσαχπίνες μακιγιέζ πουδράρουν με κάθε ευκαιρία τα αρρενωπά πλην γυαλιστερά χαρακτηριστικά των gbenec και xirouhator, ο ελαφρώς gay σκηνοθέτης τους δίνει οδηγίες και μπατσάκια στα πισινά. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των κοριτσιών στα πρόσωπα των g και x τρέχει κρύος ιδρώτας. Τολμούν την προσωπική τους επανάσταση, κανείς τους δεν έχει μάθει τα λόγια της Μαρ, αντιθέτως έχουν προετοιμάσει φλογερά, επαναστατικά λογύδρια. Απόψε θα γίνουν οι μπουρλοτιέρηδες των ψυχών εναντίον της καταπίεσης της Μαρ, η πράξη τους θα σηματοδοτήσει την απαρχή του δικού τους ανένδοτου αγώνα. Η Μαρ παρακολουθεί από ψηλά τις προετοιμασίες στα πλατώ, πρέπει να είναι έτοιμη να επέμβει την κατάλληλη στιγμή, αν παρ' ελπίδα κάτι δεν πάει καλά. 5,4,3,2, η εκπομπή αρχίζει. Η συζήτηση εξελίσσεται ομαλά, όταν αρχίζει να παρατηρείται μια ύποπτη κινητικότητα από μέρους των g και x. Μα τι κάνουν, οι άνθρωποι του studio απορούν, σχολιάζουν χαμηλόφωνα μεταξύ τους, αυτοί γδύνονται! Όντως με αποφασιστικές κινήσεις έμπειρης Ουκρανής οι φίλοι μας έχουν απαλλαγεί από κάθε τι περιττό, εν αδαμιαία περιβολή γυρίζουν τις πλάτες τους στο φακό και έρχονται κοντά ο ένας στον άλλο. Κάτι υπάρχει γραμμένο στις πλάτες τους, έτσι όπως έχουν πλησιάσει, σχηματίζεται ευκρινώς το εξής : ΜΑR GO HOME!
Μια τσιριχτή φωνή κόβει την ατμόσφαιρα, η Μαρ με την παροιμιώδη ευλυγισία της έχει κρεμαστεί σχεδόν πάνω από το πλατώ και αιωρούμενη ουρλιάζει: Η Μαρ βηματίζει νευρικά πάνω κάτω μπροστά από τους δεμένους πισθάγκωνα στις καρέκλες τους g και x. Ο dennis έχει κρατήσει απόσταση ασφαλείας τόσο από τους σιδηροδέσμιους συντρόφους, όσο και από το μαινόμενο αφεντικό, το υποταγμένο γεμάτο λατρεία όμως βλέμμα που ρίχνει στη Μαρ κάθε τόσο έχει οδηγήσει σε επικίνδυνα συμπεράσματα τον επιθετικό και βίαιο gbenec. Αλίμονο dennis, πρόσεχε το χέρι σου τις επόμενες μέρες από τη βία του τυφλού χασάπη gbenec! Η Μαρ ξεφυσάει, η δε σύγχυση της ανεβαίνει κατακόρυφα όταν αντικρίζει τη λέξη HOME στην πλάτη του xir. -Κάλυψε αυτά τα εκτρώματα που 'χουν γράψει, dennis. Δεν ήθελα να φτάσω ως εδώ, με αναγκάσατε όμως. Έχω τηλεφωνήσει στο δόκτορα-kosmar και τον περιμένω από στιγμή σε στιγμή. Να τος! Η πόρτα ανοίγει τρίζοντας και μπαίνει ο αιώνιος επιστήμονας-όσοι δεν ξέρετε τον kosmar και είστε του ΕΜΠ, μπορείτε απλώς να τον φανταστείτε σαν τον κ. Μοδινό στα νιάτα του, οι υπόλοιποι να του γράψετε να σας στείλει φωτογραφία. Φιλιούνται σταυρωτά 3 φορές με τη Μαρ.
-Μαρ σου 'φερα ό,τι μου ζήτησες, εδώ έχω 4 φιαλίδια. Η εκπομπή πραγματοποιείται με μεγάλη επιτυχία, οι ασθενείς αποδεικνύονται εξαιρετικά επιδεκτικοί στο φάρμακο, μάλιστα ο gbenec που τα πήγε ασυνήθιστα καλά, πήρε ως δώρο από τη Μαρ μια συμμετοχή και σε ραδιοφωνική εκπομπή. Κάποιος όμως ραδιουργεί πίσω από την πλάτη της Μαρ, υπονομεύει τη θέση της και καταστρώνει σχέδιο αντεκδίκησης. Δεν είναι άλλος παρά ο ser, επειδή όμως πίσω από καθετί μεγάλο κρύβεται στην πραγματικότητα μια πανούργα γυναίκα, ήρθε η ώρα να βγει στο προσκήνιο η μέχρι τώρα αθόρυβη Eugenia. Η Μαρ, διαισθανόμενη τον κίνδυνο που απέπνεε αυτή η γυναίκα, τυφλό υποχείριο της οποίας είναι ο ser, είχε καταφέρει να την απομακρύνει από το πεδίο δράσης της, στέλνοντας τη σε ορεινό χωριό, παρέα με Παναήδες και προβατίνες. Ματαίως όμως όπως απεδείχθη, αφού ser και eug συζητούν αυτήν ακριβώς τη στιγμή τις λεπτομέρειες του σχεδίου πτώσης της Αθάνατης Μαρ.
-Το 'χεις πάρει το φιαλίδιο ser, το 'χεις αυτή τη στιγμή? Η παρέα ανηφορίζει προς Βαρυμπόμπη. Μαρ και Ντιμίτρι ακολουθούν το αυτοκίνητο των ευγενία-ser, ο τελευταίος μάλιστα σε μια απροκάλυπτη δολοφονική απόπειρα βγάζει μανιωδώς αριστερό φλας σε όλες τις κλειστές δεξιές στροφές. Ο Ντιμίτρι, έμπειρος οδηγός, συγκρατεί το αυτοκίνητο πάνω στο οδόστρωμα, ενώ σιγοντάρει τη Μαρ που βρίζει σφυριχτά ser-ευγενία και όλους τους μέχρι τετάρτου βαθμού συγγενείς τους εξ αίματος και εξ αγχιστείας. Όταν κάποτε φτάνουν, η σατανική eugenia βάζει αμέσως μπροστά το σατανικό σχέδιο της. Σε μια στιγμή που η Μαρ έχει πάει στην τουαλέτα και ο Ντιμίτρι έχει αφιερώσει το σύνολο της προσοχής του στα παϊδάκια, εκείνη με μια αστραπιαία κίνηση αδειάζει το μπουκαλάκι στο ποτήρι της Μαρ. Στη συνέχεια λέει στο Ντ. -Απόψε θα σου κάνουμε μια χάρη, που θα μας χρωστάς σ' όλη σου τη ζωή, Ο Ντ όπως είναι φυσικό θα συνεχίσει απερίσπαστος με τα παϊδάκια, μη δίνοντας τη δέουσα σημασία στα λόγια της e. Όταν η Μαρ κάποτε επιστρέφει, η e βγάζει από την τσάντα της το βιβλίο της Καλιφορνέζας Λάουρα Ντόυλ. (Η υποταγμένη σύζυγος) και το κραδαίνει μπροστά στο περιφρονητικό βλέμμα της Μαρ. -Να το μυστικό του κάθε επιτυχημένου γάμου Μαρ, όλα βρίσκονται γραμμένα σ΄ αυτό το πολύτιμο εγχειρίδιο. Η Μαρ καγχάζει και πίνει μια μεγάλη γουλιά από το ποτήρι της. Η αλλαγή είναι συγκλονιστική, το γνώριμο ειρωνικό ύφος της Μαρ, έχει δώσει τη θέση του σε μια σχεδόν ικετευτική έκφραση, κοιτάζει την e, όπως (θα αποτολμήσουμε το βλάσφημο παραλληλισμό) ο υπνωτισμένος κοπρίτης της διαφήμισης του Kit Kat. Έχει έρθει η ώρα να δράσει η αδίσταχτη e, η οποία με στεντόρεια φωνή και κοιτάζοντας πάντα τη Μαρ, απαγγέλει χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το ακατονόμαστο βιβλίο. - Ο ρόλος σου είναι να είσαι μια τέλεια σύζυγος και μητέρα. Δουλειές, δουλειές, υποταγή, σεβασμός, μαγείρεμα, σφουγγάρισμα, σκούπισμα, σιδέρωμα όλα από τα χεράκια σου πλέον. Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά, σύμφωνοι? Η Μαρ έχει πλέον μεταμορφωθεί στη μέση ελληνίδα νοικοκυρά. Κατά τις 10+ στρώνεται στον Πρωινό Καφέ και σημειώνει με θρησκευτική ευλάβεια μ΄ ένα μολυβάκι την κάθε λέξη της κυρίας Βέφας, κατά τις 12.30 συμπάσχει με τους ήρωες της Τόλμης και Γοητείας, ενώ το απογευματάκι χύνει άφθονα δάκρυα με την εκπομπή του Ανδρέα (μη ρωτήσει κανείς ποιος είναι ο Ανδρέας ). Διαβάζει TV-zapping και cosmopolitan (την pocket έκδοση, τη φτηνή) και στις αίθουσες αναμονής των ιατρείων ΝITRO και downtown. Στο ενδιάμεσο είναι ο φόβος και τρόμος της σκόνης, των λεκέδων, της ακαταστασίας. Την πιάνει υστερία μόνο να διακρίνει δαχτυλιές στα τζάμια, τρίβει μανιωδώς με ξύδι τα πιάτα μέχρι να πιάσουν ψηλές νότες και ουρλιάζει στο Ντιμίτρι αν ξεχάσει να σκουπίσει τα πόδια του μπαίνοντας στο σπίτι. Ο ντιμίτρι μπαίνοντας σπίτι οσφραίνεται τα 3 διαφορετικά φαγητά που μαγειρεύονται στην κουζίνα (+γλυκό) και οι παντόφλες του τον περιμένουν στην αγαπημένη του πολυθρόνα. Η μόνη δε σχέση που έχει πλέον με υπολογιστές, internet και λοιπά σατανικά είναι ότι καθαρίζει με Azax το φίλτρο της οθόνης, προκαλώντας την οργή του συζύγου και αφέντη.
|
Το άρθρο αυτό βρίσκεται δημοσιευμένο στην Πύλη www.nygma.gr
στη διεύθυνση http://www.nygma.gr/mag/articles/Article.asp?ar_id=187&ac_id=8