ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια για το άρθρο με τίτλο Η Θέση της Τέχνης στο Σημερινό Σχολείο της 11/7/2003.
Δράστης: Άννα Παλαιολόγκ (άλλα άρθρα της)
[εισαγωγή σχολίου] [επιστροφή στο άρθρο]

Σπίτι
Περιοδικό
  Editorials
  Sex
  Αθλητισμός
  Ακαδημαϊκά
  Αποκρυφισμός
  Αυτοκίνητο 2001
  Βία
  Γλώσσα
  Δραστηριότητες
  Εδώ Πολυτεχνείο (;)
  Εθνικά Θέματα
  Εικόνες
  Εκπαίδευση
  ΕΜΠ-ΕΠΙΣΕΥ
  Ενημερωτικά
  Επιστημ. φαντασία
  Έρευνα στο ΕΜΠ
  Ιστορίες
  Καθημερινότητα
  Κοινωνία
  Μ.Μ.Ε.
  Μόδα
  Παιδεία
  Ποιήματα
  Πολιτική
  Προσωπικά
  Σκέψεις
  Σκίτσα
  Τέλος εντύπου
  Τέχνες
  Τεχνολογία-Επιστήμες
  Φοιτ. Εκλογές `96
  Φοιτ. Εκλογές '95
  Χαβαλές
  Χαβαλές '96
  Χριστούγεννα '96
  Ψυχαγωγία


StarTrek3333: Ας μη κλείνουμε τα μάτια. Το σχολείο δίνει ψήγματα γνώσεων και νύγματα για το νου των μαθητών (ερεθίσματα) ώστε να ξέρει που να ψάξει να βρει αργότερα όλα όσα τον ενδιαφέρουν. Αλλοίμονο αν περιμέναμε απο το σχολείο ΣΗΜΕΡΑ την πλήρη γνώση!

Η μαθήτρια, καλά κάνει και ζητά περισσότερα απο το σχολείο, όπως κάνει και ένα βασικό σφάλμα, όσον αφορά τη θετική κατεύθυνση, όπου δίνεται μεγαλύτερο βάρος.

Η θετική σκέψη είναι η δημιουργική/κριτική σκέψη και καλό είναι να αναπτύσσεται (κατά τη γνώμη μου) ακόμη περισσότερο απο τη σκέψη που παπαγαλίζει, τη σκέψη που δέχεται άκριτα. Αν ελέγξουμε το παρελθόν (μαζί με το παρόν) πόσους φιλολόγους π.χ. θα βρούμε ως μεγάλους συγγραφείς και ποιητές? Οι έχοντες θετική σκέψη, δημιουργούν κυρίως.

Ας μην απογοητεύεται η φίλη Αννα. Τα πράγματα ποτέ δεν ήταν καλύτερα στο σχολείο (πιστεύω) και σήμερα ανοίγονται πάμπολλες πόρτες στους νέους, αρκεί να έχουν τη διορατικότητα και τη θέληση να τις διαβούν.

Η αλήθεια είναι ΜΙΑ για τον κάθε άνθρωπο ΜΟΝΑΔΙΚΗ. Το σχολείο δε μοιράζει αλήθειες, το σχολείο είναι το ΜΕΣΟΝ για να τις ανακαλύψουμε!

Καλή επιτυχία Αννα σε ό,τι διαλέξεις και ό,τι αποφασίσεις να πράξεις/δημιουργήσεις!:) (19/7/2003)
magrini: Αννα μπράβο για το θέμα που έθιξες και για τον τρόπο με τον οποίο το έκανες. Μήπως όμως όλη αυτή η "αποστροφή" του σχολείου για την τέχνη έχει και άλλο νόημα; Μήπως οι δίοικούντες αυτή την χώρα (οι όποιοι διοικούντες) προτιμούν ένα λαό χωρίς άποψη τον οποίο θα τουμπάρουν εύκολα; Λέω μήπως! (14/7/2003)
skotro: Άννα μπράβο τόσο για την επιλογή του θέματος όσο και για την ουσία όσως γράφεις. Να συμπληρώσω μόνο εγώ ότι πιστεύω πως το ελληνικό σχολείο δεν στερείται μαθημάτων και δραστηριοτήτων σε σχέση με την τέχνη μόνο λόγω του ωφελιμιστικού παράγοντα. Οι κύριοι λόγοι πιστεύω είναι η έλλειψη στρατηγικής, η κακή οργάνωση και η οκνηρία αρκετών εκ των εκπαιδευτικών. Ο λόγος που καταλήγω εκεί είναι ότι ακόμα και στα ωφελιμιστικά μαθήματα δεν παρατηρώ εντυπωσιακά αποτελέσματα. Μάλλον λοιπόν γενικότερο είναι το ζήτημα. (14/7/2003)
ttask: Δυστυχώς, όσο αντιμετωπίζεται το σχολείο σαν χώρος προετοιμασίας των Πανελληνίων και όχι σαν χώρος ουσιαστικής διαπαιδαγώγησης, μαθήματα όπως αυτά που αναφέρεις δεν θα διδάσκονται στα σχολεία.
Έχει επικρατήσει τέτοια τεχνοκρατική αντίληψη στα σχολεία, όπου πλέον δεν έχουν θέση μαθήματα τα οποία δεν οδηγούν σε σίγουρες θέσεις εργασίας. Μπορεί βέβαια να οδηγούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες ανθρώπων και στη βελτίωση των πολιτών και της ποιότητας ζωής τους, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Δεν μπορούν να αξιολογηθούν με δείκτες και με ποσοστά...
Καλή συνέχεια! (14/7/2003)
Black_Knight: Αννούλα μπράβο:)συγχαρητήρια για τη βαθειά και διεισδυτική ματιά σου και για τις εύστοχες παρατηρήσεις σου..:)είναι αλήθειες που δεν λέγονται και ίσως ακόμα χειρότερα δεν συνειδητοποιούνται..
Πάντα τέτοια μικρούλα..:) (13/7/2003)


Για να εισάγετε 'επώνυμο' σχόλιο σε υπάρχον άρθρο, θα πρέπει να είστε ήδη μέλος. Εάν όχι, επισκεφθείτε τη σελίδα εγγραφής.

Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας οποιοδήποτε σχόλιο υπάρχει πάντα η γνωστή διεύθυνση...
Περιοδικό
Σπίτι

ΝΥΓΜΑ ανλίμιτεντ σαμ ράιτς ρισέρβντ 1994-2099