ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια για το άρθρο με τίτλο Η αλλοτρίωση του ανθρώπου... της 1/11/2004.
Δράστης: Ροδιά Μαρίνου (άλλα άρθρα της)
[εισαγωγή σχολίου] [επιστροφή στο άρθρο]

Σπίτι
Περιοδικό
  Editorials
  Sex
  Αθλητισμός
  Ακαδημαϊκά
  Αποκρυφισμός
  Αυτοκίνητο 2001
  Βία
  Γλώσσα
  Δραστηριότητες
  Εδώ Πολυτεχνείο (;)
  Εθνικά Θέματα
  Εικόνες
  Εκπαίδευση
  ΕΜΠ-ΕΠΙΣΕΥ
  Ενημερωτικά
  Επιστημ. φαντασία
  Έρευνα στο ΕΜΠ
  Ιστορίες
  Καθημερινότητα
  Κοινωνία
  Μ.Μ.Ε.
  Μόδα
  Παιδεία
  Ποιήματα
  Πολιτική
  Προσωπικά
  Σκέψεις
  Σκίτσα
  Τέλος εντύπου
  Τέχνες
  Τεχνολογία-Επιστήμες
  Φοιτ. Εκλογές `96
  Φοιτ. Εκλογές '95
  Χαβαλές
  Χαβαλές '96
  Χριστούγεννα '96
  Ψυχαγωγία


anaflexis: Μια ευχάριστη έκπληξη υπήρξε προσφάτως: η Απόφαση της ιταλίδας δικαστίνας να Αποφασίσει έξω και πέρα από τα καθιερωμένα και τα υπαγορευόμενα, χρησιμοποιώντας μάλιστα αυτά τα ίδια κατά το δοκούν, καταφέρνοντας έτσι να μπερδέψει τους "ιθύνοντες νόες" παράλληλα με το να Αποφασίσει ως ενεργό Μέλος του Δικαστικού κλάδου της γείτονος.
Αν πραγματικά «ανήκομεν εις την Δύσιν» είναι καιρός να λαβαίνουμε και τα σημαντικά της μηνύματα.
Τι έκανε η δικαστίνα Κλεμεντίνα Φορλέο;
Δίκασε κατά συνείδηση, εξάγοντας αθωωτική απόφαση για τρεις φουκαράδες αλλοδαπούς που αντιμετώπιζαν βαρύτατες, τεκμηριωμένες κατηγορίες: συμμετοχή στη διεθνή τρομοκρατία, στρατολόγηση εθελοντών για επιθέσεις καμικάζι στο Ιράκ, διακίνηση λαθρομεταναστών, πλαστογράφηση διαβατηρίων, χρηματοδότηση της φονταμενταλιστικής φράξιας Ανσάρ Αλ Ισλάμ και πλείστα άλλα.
Η Απόφασή της «Οποιος εκτελεί πράξεις βίας στο πλαίσιο μιας εμπόλεμης κατάστασης, αν οι πράξεις αυτές δεν θίγουν πολίτες, δεν είναι τρομοκράτης» βασίστηκε μεταξύ άλλων στο τσιτάτο του πλανητάρχη κ. Μπους, ο οποίος όρισε αυθαίρετα και βίαια ότι «όλος ο πλανήτης εντάσσεται σε εμπόλεμη κατάσταση».

Από το συναφές άρθρο της Κ.Ε της 27/02/2005

Αρα; Αρα, μπορούμε να συνεχίσουμε να μιλούμε για Τέχνη και να ονειρευόμαστε... (5/3/2005)
raindrop: eyxaristoume gia to keimeno ! polla erwthmata .. liges oi apadiseis pou eimaste se thesi na dwsoume.

peri bush kurioi itan isws anapofefkto oso kai pikro , mias kai diskola mia xwra na allajei igesia en oso vriskete se empolemh katastash .kai as mi jexname opws poly swsta ipenixthei kapoios sto editorial pws para polloi amerikanoi xwriates einai pio agramati anenimerwtoi kai monofthalmoi k apo ton telefteo analfavito tou telefteou xwriou tis hpeirou ! eleos .... kanonika tha eprepe na psifizei olos o planitis stis ekloges twn HPA !

(sorryz gia to sxolio pou jefevge kapws tou keimenou)

(8/11/2004)
TPPRJ: kYRIE ttask
συμφωνώ απολύτως και προσθέτω.
να διακόψουμε διπλωματικές σχέσεις με ένα κράτος που δεν επιτρέπει σε όλους τους πολίτες του να ψηφίσουν.
με ένα κράτος που οι ηλεκτρονικές κάλπες αποτελούν ιδικτησία εταιρειών που χρηματοδοτούν πολιτικά κόμματα
με ένα κράτος που η συγγένεια επιτρέπει την κληρονομική μεταβίβαση της προεδρίας (κληρονομική προεδρία)
Ο όρος "αμερικανάκια" δεν είναι τυχαίος.
Θ. Πρίντζης (4/11/2004)
ttask: Πολύ καλό και εύστοχο το άρθρο σου, όμως μετά την επανεκλογή του Μπους μου είναι δύσκολο να μιλάω για Τέχνη, για αλλοτρίωση και για ανθρώπους. Μόνο για τη βλακεία μπορώ να μιλήσω! (4/11/2004)
TPPRJ: 3 παρατηρήσεις:
1. Η εξέλιξη εμφανίζει το εξής παράδοξο. Όταν ένα προϊόν ή μία τεχνική φθάνει στο ανώτερο επίπεδο τελειότητας τότε το επόμενο βήμα εξέλιξης σ' αυτό το τομέα δείχνει εκνευριστικά "απλό" . Θα φέρω ένα παράδειγμα: Όταν η τυπογραφία έφθασε στο σημείο η τυπογραφική μηχανή να είναι σαν γραφομηχανή και να στέλνει αυτόματα στην τυπογραφική πλάκα τα γράμματα με ένα πάτημα πλήκτρου ,τότε εμφανίστηκε το όφσετ. Άλλο παράδειγμα : Όταν τα περιοδικά (Έντυπα) έφθασαν στο τέλειο επίπεδο απεικόνισης , χρωμάτων , γραμματοσειρών , ταχύτητα εκτύπωσης , διανομής τότε είχε εμφανιστεί το ίντερνετ... και μπορεί ο καθένας να "βγάλλει" ένα περιοδικό. Δηλαδή η εξέλιξη έχει μία απλότητα που στην κυριολεξία κοροϊδεύει την πολυπλοκότητα που έχει αναπτυχθεί στο προηγούμενο βήμα της εξέλιξης. Ίσως κάπου εδώ κάποιοι να βλέπουν αυτή την αλοτρίωση.
2. Η τεχνολογία πολλές φορές αποδείχτηκε όλπο για να πληρώσει η ανθρωπότητα τον εγωισμό κάποιου με θύματα. Παράδειγμα :Η θαλιδομίδη , το φάρμακο του ανώδυνου τοκετού με πολά θύματα. Αυτό ξέρετε συμβαίνει κατά καιρούς και με άλλα φάρμακα που κάποιοι επιμένουν να τα ρίξουν βιαστικά στην αγορά.
3. Ποιός μπορεί να αμφισβητήσει τη καταλυτική δύναμη της τέχνης ; αν και... ο Τσόμσκι έλεγε : "Οι καλλιτέχνες είναι οι τσιρλίντερς της εξουσίας". Μήπως λοιπόν είναι πιό αυθεντικοί οι πιο περιθωριακοί καλλιτέχνες;
Θ. Πρίντζης (2/11/2004)


Για να εισάγετε 'επώνυμο' σχόλιο σε υπάρχον άρθρο, θα πρέπει να είστε ήδη μέλος. Εάν όχι, επισκεφθείτε τη σελίδα εγγραφής.

Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας οποιοδήποτε σχόλιο υπάρχει πάντα η γνωστή διεύθυνση...
Περιοδικό
Σπίτι

ΝΥΓΜΑ ανλίμιτεντ σαμ ράιτς ρισέρβντ 1994-2099