ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια για το άρθρο με τίτλο Το Πανεπιστημιακό Άσυλο και τα παιδιά για το Άσυλο της 13/5/2005.
Δράστης: Σεραφείμ Κοτρώτσος (άλλα άρθρα του)
[εισαγωγή σχολίου] [επιστροφή στο άρθρο]

Σπίτι
Περιοδικό
  Editorials
  Sex
  Αθλητισμός
  Ακαδημαϊκά
  Αποκρυφισμός
  Αυτοκίνητο 2001
  Βία
  Γλώσσα
  Δραστηριότητες
  Εδώ Πολυτεχνείο (;)
  Εθνικά Θέματα
  Εικόνες
  Εκπαίδευση
  ΕΜΠ-ΕΠΙΣΕΥ
  Ενημερωτικά
  Επιστημ. φαντασία
  Έρευνα στο ΕΜΠ
  Ιστορίες
  Καθημερινότητα
  Κοινωνία
  Μ.Μ.Ε.
  Μόδα
  Παιδεία
  Ποιήματα
  Πολιτική
  Προσωπικά
  Σκέψεις
  Σκίτσα
  Τέλος εντύπου
  Τέχνες
  Τεχνολογία-Επιστήμες
  Φοιτ. Εκλογές `96
  Φοιτ. Εκλογές '95
  Χαβαλές
  Χαβαλές '96
  Χριστούγεννα '96
  Ψυχαγωγία


micrologic: Δεν πιστεύω πως στις μέρες μας συντρέχουν οι λόγοι για την ύπαρξη του Πανεμιστημιακού Άσυλου, οπότε είμαι της άποψης πως πρέπει να σταματήσει να υπάρχει. (7/9/2005)
GDelta: Γιατί δε φτιάχνετε ένα Forum να μπορούμε να απαντάμε ο ένας στον άλλον; Βάλτε και με copy paste τα σχόλια.

skotro, ναι αισθάνομαι περισσότερο άνετος στο χώρο του ασύλου. Τουλάχιστον, πέρα από κάθε είδους (δεξιού ή αριστερού) τραμπούκου που έχω να αντιμετωπίσω, δε κινδυνεύω με σύλληψη. (10/6/2005)
skotro: GDelta,

1) Ως προς τις συνθήκες υπό τις οποίες βγήκε η ανακοίνωση της συγκλήτου έχω να σου αναφέρω δυο απλά πράγματα: (α) ότι όντως ένας μικρός αριθμός συγκλητικών ήταν συνόμηροι μαζί με τους υπουργούς και η ευάριθμη ομάδα των αναρχικών που είχαν εγκλωβίσει τους επισκέπτες τους άσκησαν έντονες πιέσεις και απειλές για μια τέτοια ανακοίνωση, και (β) ότι ο πρύτανης του ΕΜΠ, σε συνεδρίαση της συγκλήτου, επικαλέστηκε ότι η ανακοίνωση της συγκλήτου, για την οποία δέχτηκε κριτική εκ των έσω, δικαιώθηκε από τα συγχαρητήρια του Πρωθυπουργού για την αναίμακτη λύση της κρίσης. Σε αποστροφή του λόγου του, άφησε να εννοηθεί ότι δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά το ΕΜΠ δεδομένης της ομηρίας συγκλητικών αλλά και πολιτικών προσώπων!

2) Ως προς το άσυλο γενικότερα, έχω να σου θέσω ένα ερώτημα: αισθάνεσαι λιγότερο ελεύθερος ως προς την έκφραση των ιδεών σου σε χώρους εκτός ΕΜΠ σε σύγκριση με εντός; Εγώ προσωπικά, στην ελληνική κοινωνία της ασυδοσίας, δεν αισθάνομαι κάτι τέτοιο. Το αντίθετα θα έλεγα, καθώς στον εκτός ΕΜΠ κόσμο, σπανίως θα αντιμετωπίσω περιορισμούς της ελευθερίας μου σαν αυτούς που αντιμετωπίζω στον εντός κόσμου του ασύλου. (10/6/2005)
GDelta: HOLA!

ttask, με το σχόλιό σου αν θα υπερασπιζόμουν τους Χρυσαυγίτες για να κάνουν συνέλευση στο ΕΜΠ μου θύμισες παλιότερη διένεξη στα Fora, όπου κάποιος με ρωτούσε πόσους Αλβανούς ή Τούρκους έχω στην παρέα μου, για να του αποδείξω πως δεν είμαι ρατσιστής. Νομίζω πως ήταν λίγο άκυρη ερώτηση.
Σόρυ επίσης που γεννήθηκα 2-3 χρόνια αργότερα από όσο θα έπρεπε. Ναι, το 95 πήγαινα λύκειο και τα επεισόδια τα έβλεπα από την τηλεόραση, αλλά αυτό δε με εμποδίζει να έχω άποψη. Αν θυμάμαι καλά (διόρθωσέ με, όντως δε θυμάμαι καλά) το άσυλο είχε αρθεί τότε, αφού βέβαια οι μπουκαλάκηδες είχαν κάψει το μισό πολυτεχνείο. Κατά τη γνώμη μου η σύκγλητος έμεινε στη θεωρία του ασύλου, παρά στην ουσία του που είναι η προφύλαξη του πανεπιστημιακού χώρου και καθυστέρησε υπερβολικά.
Η πρόσφατη περίπτωση όμως δεν είναι ίδια με το 95. Τώρα δεν υπήρχαν ούτε βανδαλισμοί (στην περιουσία του ΕΜΠ) ούτε φωτιές.
Αν η κατάσταση είχε εξελιχθεί ομαλά και σε ιδανικές συνθήκες, οι αναρχικοί θα διαλύονταν μετά τον πυροβολισμό, θα έκαναν μύνηση στον αστυνομικό που πυροβόλησε και αυτός θα συλαμβάνονταν.
Όμως σε ένα κλίμα που ο κάθε μάγκας μπάτσος τη γλιτώνει ακόμα και από φόνο με τη δικαιολογία πως το "όπλο εκπυρσοκρότησε" (όπως είχε γίνει πριν από κάμποσα χρόνια στη Θεσσαλονίκη που είχε πεθάνει ένας μαθητής), προτιμώ αυτό που έγινε, από το να μη γίνει τίποτα.
Τι έγινε. Οι αναρχικοί χρησιμοποίησαν το άσυλο του ΕΜΠ για να αναγκάσουν την αστυνομία να αναλάβει τις ευθύνες της και να αποκαλύψει το όνομα του αστυνομικού που πυροβόλησε. Μη ξεχνάς πως κανείς στην αρχή δεν ήταν έτοιμος να τον καταδείξει και έπρεπε να πάει 3 η ώρα το πρωί για να πουν ποιος ήταν.
Ίσως βέβαια να είμαι υπερβολικά καχύποπτος και ακόμα κι αν δεν είχε γίνει το όλο επεισόδιο, να είχαν αποδωθεί οι ευθύνες. Φταίει βλέπετε που έχω συνηθίσει στο κλίμα ανευθυνότητας και αναρμοδιότητας.

skotro, στα γρήγορα:
Α) Δεν είχα σκοπό να σε προσβάλλω, αλλά όπως διατύπωνες τις απόψεις σου για το πρόσφατο επισόδειο, μου θύμισες τα κανάλια με την κινδυνολογία τους.
Β) Συμφωνώ πως όταν γίνονται βανδαλισμοί από βλάκες που έχουν μπερδέψει την αναρχία με το χουλιγκανισμό θα πρέπει να άρεται το άσυλο. Διαφωνώ με την κατάργησή του.
Γ) Δε ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία ελεγχου. Έπρεπε να περάσουν 6 με 7 ώρες με τους υπουργούς στο ΕΜΠ.
Δ) Ξεκαθάρισέ το μου: Η σύγλητος συνεδρίαζε στο ίδιο δωμάτιο με τους ομήρους; Ή κάποιοι συγκλητικοί (όμηροι) πήραν τηλέφωνο τους υπόλοιπους για να προωθήσουν την απόφαση; Ποιές είναι τέλος πάντων οι πληροφορίες σου;


Για να ξεφύγουμε λίγο από το συγκεκριμένο επεισόδιο του Μάη θα προτιμούσα να μείνουμε στην ουσία του θέματος: Το άσυλο και γιατί πιστεύετε πως πρέπει να καταργηθεί.
Τα επιχειρήματα που έχω κατά καιρούς ακούσει (και μερικά αναφέρθηκαν στο άρθρο του skotro) μου φαίνονται απλά "πιπίλες" που προσπαθούν να τρομάξουν και να παραπληροφορήσουν.
Στο θέμα της εισόδου άσχετων στοιχείων, έχω να ρωτήσω το εξής: Ποιος αστυνομικός θα ασχοληθεί να συλλάβει ΟΝΝΕΔίτη που βανδάλισε χώρο έκφρασης αριστερών παρατάξεων; Ακόμα "ψάχνουν" την ομάδα των ΟΝΝΕΔιτών που έδειραν, κούρεψαν και έβαψαν με μπλε μπογιά μια κοπέλα πριν από κανά-δυο χρόνια.
Ένα ακόμα πιο τρανταχτό παράδειγμα "πιπίλας" είναι αυτό των ναρκωτικών στο χώρο του ΕΜΠ. Θέλω να ρωτήσω το εξής σε όποιον αρέσκεται να υποστηρίζει πως αν αφήσουμε την αστυνομία να μπει στα πανεπιστήμια, θα σταματήσει και η διακίνηση:
Στη πλατεία Ομονοίας υπάρχει Άσυλο; Στην Πειραιώς; Στη Μενάνδρου; Στα Εξάρχεια;
Το μόνο που μπορεί να κάνει η αστυνομία σε αυτή τη περίπτωση, είναι να αναλάβει την κερδοφόρα επιχείρηση η ίδια, όπως κάνει και στις περιοχές εκτός ΕΜΠ.

Θυμηθείτε πως κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις και πέρα από αυτή που φαίνεται, αν το ψάξουμε θα βρούμε και μια άλλη. Δε ξέρω τι προοπτικές μπορεί να έχει η άρση του ασύλου. Ίσως να μην αλλάξει τίποτα. Ίσως όμως να αλλάξει και αυτό δε θα μου άρεσε. Δε θέλω κάμερες, ούτε μπάτσους με όπλα στο αμφιθέατρο της σχολής μου.
Ελπίζω πως δεν είμαι ο μόνος που έχει αυτήν την άποψη και πως αν γίνει επίσιμη νύξη για άρση του ασύλου, πως η πρόταση δε θα περάσει.

Όσων αφορά τους ρομαντικούς θεσμούς και ιδέες που θα έπρεπε να καταργηθούν για να εξυγχρονιστούμε, όπως φαίνεται κάτι τέτοιο πιστεύουν οι πολιτικοί μας και για την εργατική πρωτομαγιά. (9/6/2005)
ttask: Δεν είδα πουθενά στο άρθρο να αναφέρεται κάτι περί «αφαίρεσης του δικαιώματος πολιτικής άποψης». Αντιθέτως, ο προβληματισμός αφορά στον τρόπο με τον οποίο ορισμένοι εφευρίσκουν τρόπους να εκμεταλλεύονται το θεσμό του ασύλου. Σε προκαλώ να μου πεις, εσύ που θεωρείς τον εαυτό σου δημοκράτη και υπερασπιστή της ελεύθερης διακίνησης ιδεών, αν θα πρωτοστατούσες στην προστασία του δικαιώματος των χρυσαγιτών ή των βασιλικών να διοργανώσουν μια γενική συνέλευση στο Γκίνη για να ανταλλάξουν απόψεις, ή αν θα ήσουν μαζί με όλους τους αναρχικούς μπροστά από το αμφιθέατρο απαγορεύοντάς τους να μπουν στο χώρο και χρησιμοποιώντας ακόμα και βίαια μέσα για να τους απωθήσεις.
Σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά του ειδικού φρουρού, θεωρώ ότι αυτή ήταν απαράδεκτη, ότι κάκιστα οπλοφορούσε, ότι κακώς τράβηξε το όπλο και πυροβόλησε. Μήπως όμως ευθύνονται και εκείνοι τους οποίους προστάτευε; Ο Βενιζέλος, ως διάσημος συνταγματολόγος και νομικός, δεν γνώριζε ότι ο ειδικός φρουρός του δεν είχε καμμία θέση εντός του ιδρύματος, όπου ισχύει το πανεπιστημιακό άσυλο; Από την άλλη όμως, η αυτοδικία δεν είναι αδίκημα; Πού αναφέρεται ότι ο οιοσδήποτε φοιτητής ή «δημοκρατικός πολίτης» ή αναρχικός ή όποιος άλλος θες, έχει το δικαίωμα να σαπίσει στο ξύλο τον οιονδήποτε θεωρεί κατά τη γνώμη του ότι παραβιάζει το άσυλο; Μήπως αυτός είναι ο νόμος της ζούγκλας, ο νόμος της αγέλης ή ο νόμος των αναρχικών, τους οποίους υπερασπίζεσαι; Και ποιος έδωσε το δικαίωμα στην κάθε ομάδα φοιτητών, αναρχικών ή απλών συζητητών να αναλάβουν χρέη αστυνόμου και να τιμωρήσουν παραδειγματικά τον παραβάτη; Η Σύγκλητος, το άσυλο ή το Σύνταγμα;
Κανείς δε ζήτησε να μπει κανένα τανκ στο Πολυτεχνείο για να καθαρίσει την κατάσταση, όπως πολύ λανθασμένα συμπεραίνεις. Απλώς δεν αντιλαμβάνεσαι, ότι με τέτοιου είδους ενέργειες, ευτελίζεται ο θεσμός του ασύλου και καταπατείται βάναυσα η όποια νομιμότητα. Δεν είδα πουθενά στην απόφαση της Συγκλήτου να ζητείται ο ξυλοδαρμός και το λυντσάρισμα του φρουρού.
Αν σε κάποιον αρμόζει ο χαρακτηρισμός «παιδάκι», εκείνος μάλλον είσαι εσύ, που όταν γινόντουσαν οι φασαρίες στο Πολυτεχνείο το ’95 πιθανότατα έβλεπες στον ΑΝΤ1 τον Κουικ να κάνει τηλεοπτικό δημοψήφισμα για το αν θα πρέπει να αρθεί το άσυλο και να μπει η αστυνομία. Γιατί κάποιοι άλλοι ήμασταν μέσα, προσπαθώντας να προασπίσουμε το άσυλο από κάποιους ανεγκέφαλους κρετίνους, οι οποίοι θεωρούσαν ότι το να καταστρέψουν και να κάψουν τα πάντα εντός ή εντός του Πολυτεχνείου, το να κάψουν τη σημαία μπροστά από την πύλη, όπου κάποτε κάποιοι άλλοι την κρατούσαν ψηλά και έπεσαν μαζί της μπροστά στα τανκς της Χούντας, αποτελεί δημοκρατική έκφραση των πολιτικών τους πεποιθήσεων. Παιδάκι είσαι εσύ, που δεν ήσουν εκεί να δεις με πόσο δημοκρατικό και διαλλακτικό τρόπο αντιμετώπιζαν οι «αναρχικοί» εμάς τους φοιτητές, που κατόπιν αποφάσεων των γενικών συνελεύσεων των σχολών (οι οποίες δυστυχώς για σένα δεν είχαν γίνει παρουσία ένστολων και οπλοφορούντων ειδικών φρουρών) είχαμε αναλάβει να παραμείνουμε εντός του Πολυτεχνείου για την αποφυγή των επεισοδίων και την προάσπιση του ασύλου. Γιατί όλοι αυτοί οι «αναρχικοί», είναι αμφισβητούμενο κατά πόσον μάχονται για τις αρχές τους ή αν έχουν ιδέα περί αναρχίας. Οι περισσότεροι από αυτούς βρίσκονται όπου γίνονται επεισόδια και κρύβονται πίσω από πορείες, σε εξέδρες γηπέδων ή σε χώρους πανεπιστημιακού ασύλου, επιβεβαιώνοντας κάθε φορά την παρρησία και το σθένος τους να υπερασπίζονται τις ιδέες και τα πιστεύω τους φορώντας κράνη και κουκούλες.
Την πολιτική και την τακτική της ασφάλειας, τις μεθόδους εκφοβισμού και τις φασισμού άλλοι τις χρησιμοποίησαν κατά το παρελθόν, όταν με το «έτσι θέλω» διαφωνώντας με τους διοργανωτές, με το θέμα, με το περιεχόμενο ή με τους προσκεκλημένους ομιλητές εισέρχονταν στα αμφιθέατρα και στις αίθουσες εντός του Πολυτεχνείου και μετέρχονταν βίαια μέσα για να διακόψουν τις συζητήσεις ή τις εκδηλώσεις, επιβεβαιώνοντας τη δημοκρατικότητα και τον πλουραλισμό που τους διέπει. Και εν πάσει περιπτώσει εάν υφίσταται άσυλο για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, αυτό αφορά και εκείνες που τείνουν προς τα άκρα αριστερά και εκείνες που τείνουν προς τα άκρα δεξιά. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι κάποιες είναι καλές και κάποιες κακές, θεωρούνται όλες το ίδιο σεβαστές.
Το τι κάνει ο καθένας στην τουαλέτα, είναι αναφαίρετο δικαίωμά του, απλώς φαίνεται ότι για σένα έχει την ίδια αξία με θέματα όπως το άσυλο, η προάσπισή του και η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, αφού σου ήταν τόσο εύκολο να το εντάξεις στις απόψεις περί ενός θέματος λίγο διαφορετικότερο περιεχομένου από εκείνο της τουαλέτας. Οφείλω να ομολογήσω ότι είσαι αρκετά ευρηματικός! (9/6/2005)
skotro: Και κάτι τελευταίο, του Εμμανουήλ Ροϊδη:
"Εν Ελλάδι, ενός μόνο νόμου έχομεν χρείαν, του περί εφαρμογής των νόμων" (8/6/2005)
skotro: Αγαπητέ GDelta,

Τα γραφόμενά σου δείχνουν να προσπαθείς να μετατρέψεις μια αντιπαράθεση απόψεων σε προσωπική. Λυπάμαι αλλά δε θα σε ακολουθήσω. Θα περιοριστώ να απαντήσω μόνο επί της ουσίας αυτών που λες:

Α) Το ΕΜΠ το έχω ζήσει εκ των έσω 8-9 χρόνια, ως ενεργός φοιτητής, αρχικά προπτυχιακός κι αργότερα υποψήφιος διδάκτωρ. Έχω συμμετάσχει επιπλέον σε αρκετές συζητήσεις και δράσεις για την περιφρούρηση του ασύλου και όχι μόνο και γενικά απέχω μακράν από αυτό που περιγράφεις (μακρινό θεατή που ενημερώνεται μόνο από την TV).

Β) Το δικαίωμα των αναρχικών να διαβουλεύονται και να αναλαμβάνουν δράσεις στο πλαίσιο της νομιμότητας δεν νομίζω ότι κανείς το περιορίζει. Ταυτόχρονα όμως, δε σχετίζεται καθόλου με το πανεπιστημιακό άσυλο. Αυτό όμως δε σημαίνει ούτε ότι δικαιούνται να θεωρούν σπίτι τους το ΕΜΠ, ούτε βέβαια να προβαίνουν σε άσκηση βίας και λεηλασίες. Από προσωπικές εμπειρίες μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι η πλειονότητα των ομάδων κρούσεων των αναρχικών που προβαίνουν σε βίαιες ενέργειες, δεν έχουν καμιά σχέση με την πανεπιστημιακή κοινότητα.

Γ) Οι ευθύνες του αστυνομικού είναι δεδομένες και ήδη αποδόθηκαν δεδομένου ότι ξεκίνησε άμεσα διαδικασία ελέγχου και κλήσης του σε απολογία. Φυσικά βέβαια τα γεγονότα δε συνέβησαν ακριβώς όπως τα περιγράφεις αλλά αυτό ελάχιστη σημασία έχει για το ευρύτερο θέμα που πραγματεύεται το άρθρο μου. Γιατί το ζήτημα δεν είναι αν ο αστυνομικός ήταν αρκετά χαζός για να συμβάλει στη δημιουργία μιας κατάστασης. Το ζήτημα είναι ότι επί χρόνια βλέπουμε να συμβαίνουν τέτοια πράγματα και τίποτε δεν αλλάζει. Πάντως, η προσέγγιση που πας να παρουσιάσεις με τους κακούς μπάτσους γουρούνια και τους καλούς ιδεαλιστές αγωνιστές νομίζω είναι λίγο απλοϊκή και από άλλες εποχές.

Δ) Στο τρίτο θέμα που αναφέρεις είσαι μάλλον παραπληροφορημένος. Η ανακοίνωση του ΕΜΠ καταδίκαζε τον αστυνομικό ως δολοφόνο και συνέκρινε την είσοδο αστυνομικού στο ΕΜΠ με την είσοδο των τανκ το 73! Από πληροφορίες μου η απόφαση πάρθηκε υπό την πίεση των αναρχικών που κρατούσαν σε ομηρία μέλη της συγκλήτου, ζητώντας ως αντάλαγμα μια τέτοια ανακοίνωση για την απελευθέρωσή τους και την λήξη της κρίσης. «Ζητήθηκε» δηλαδή από τη σύγκλητο να κάνει τον εισαγγελέα και το δικαστή και τον πολιτικό μαζί, για να κατευνάσει τους θερμόαιμους. Έβγαλε έτσι μια κατά τη γνώμη μου αστεία ανακοίνωση, που προσβάλει την ιστορία του ιδρύματος, την προσωπικότητα των μελών του και βέβαια τους ήρωες των γεγονότων του ‘73.

Ε) Το άρθρο μου ακριβώς στην κατεύθυνση ότι «δεν πάμε καλά» είναι κι όχι το αντίθετο. Κάπου τα έχεις μπερδέψει μάλλον.

Κλείνοντας, πιστεύω ότι η διαρκής παραβίαση των δικαιωμάτων όλων των υπολοίπων για χάρη μικρών ομάδων που αρέσκονται σε βίαιες αντιδράσεις, κάθε άλλο παρά δημοκρατία σημαίνει. Για κάποιο περίεργο τρόπο στην χώρα μας έχουν παρεξηγηθεί τα «δημοκρατικά» δικαιώματα και έχουν φθάσει να συγχέονται με κοινά αδικήματα που στερούν βασικές ελευθερίες και δικαιώματα από τους υπόλοιπους. Για εμένα είναι σαφές, ότι παροχή πολιτικής ασυλίας σε διαρκείς παραβάτες της νομοθεσίας, περισσότερο σε μια ιδιότυπο δικτατορία μοιάζει και θα με βρίσκει πάντοτε απέναντι.

Για το ΕΜΠ, εύχομαι να έρθει η ημέρα, που θα διοχετεύει περισσότερη ενέργεια σε παραγωγικούς τομείς και γόνιμους προβληματισμούς και θα σταματήσει να τελεί σε ομηρία ορισμένων εμπρηστών / φωνακλάδων. Είναι κρίμα το πιο ένδοξο πανεπιστημιακό ίδρυμα της χώρας να υπονομεύει το κύρος του υποθάλποντας κοινούς εγκληματίες.
(8/6/2005)
GDelta: Μπράβο, μπράβο!
Πολλά "μπράβο" για το αρθράκι ειπώθηκαν και με έκπληξη δεν είδα ούτε ένα αρνητικό σχόλιο!
Προφανώς ο κύριος Κοτρώτσος ενημερώθηκε για το συμβάν από τα κανάλια που πάντα αμερόλυπτα τα "έχωναν" στους κακούς αναρχικούς και "έτρεμαν" για τη ζωή των "ομήρων".

α) Ποιος μπορεί να αφαιρέσει το δικαίωμα από κάποιον να έχει πολιτική άποψη; Οι αναρχικοί της Ελλάδας έχουν δικαίωμα ύπαρξης όσο έχουν και οι χρυσαυγίτες ή οι βασσιλικοί. Ίσως κάποιοι να αναπολούν τις "παλιές καλές εποχές" που όποιον κατηγορούσαν για αριστερό, τον έστελναν διακοπές στη Μακρόνησο, αλλά δυστυχώς για εσάς, οι εποχές ααυτές έχουν περάσει.
Να σας πληροφορήσω λοιπόν, γιατί δεν ακούστηκε και πάρα πολύ, πως οι αναρχικοί, αυτά τα "κακά παιδιά", πολλοί εκ των οποίων φοιτητές, εκείνη τη μέρα είχαν ΕΠΙΣΙΜΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο χώρο του Πολυτεχνείου, για να οργανώσουν την πορεία τους στις 11 Μάη. Μήπως το πολυτεχνείο θα έπρεπε να φρουρείται για να μη μπουν;

β) Ένα θέμα το οποίο ο κύριος Κοτρώτσος δεν έθιξε, είναι αυτό της οπλοφορίας του "ειδικού φρουρού" ή του "ασφαλίτη" ή ότι ήταν, γιατί ούτε αυτό ακούστηκε πουθενά. Με ποιο δικαίωμα οπλοφόρος αστυνομικός μπαίνει στο χώρο του πολυτεχνείου; Με ποιο δικαίωμα βγάζει το όπλο όταν τον πήραν είδηση; Και με ποιο δικαίωμα πυροβολεί όταν αρχίζουν να τον βρίζουν;
Καλά του έκαναν λοιπόν που τον έδειραν και καλά έκαναν που του έσπασαν το αμάξι (υπερησιακό αμάξι με φάρο)!
Το καημένο το παιδί έφαγε ξύλο, αλλά για τον πυροβολισμό δε θα του κάνουν τίποτα, σε αντίθεση με το παιδί που έφαγε τη σφαίρα και στη συνέχεια τον "κρατήσανε" για "φιλική κουβεντούλα" στην ασφάλεια.

γ)Μας μίλησε επίσης ο κύριος Κοτρώτσος για λειδωρία της επιτροπής άρσης του ασύλου... Μάλιστα! Πήρε κανείς είδηση πως η επιτροπή ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ και πήρε απόφαση άμεσα;; Συγκεκριμένα καταδίκασε τη στάση των αστυνομικών που μπήκαν οπλισμένοι στο χώρο του Πολυτεχνείου και αποφάσισε πως δε τίθεται λόγος για άρση του ασύλου.
Μπορεί σε εσάς να μη σας αρέσει η απόφαση και να προτιμούσατε ένα τανκ να "καθαρίσει" την κατάσταση, αλλά τι να κάνουμε ρε παιδάκια, δε μπορείτε να τα έχετε όλα.

Δε μπορεί να εξαληφθεί το (ελάχιστο αλλά υπαρκτό) τμήμα του πληθυσμού που δε πιστεύει πως πάνε όλα καλά σε αυτή τη χώρα, που δε βγήκε στην Ομόνοια να γιορτάσει την εθνική νίκη της Παπαρίζου, που δε νομίζουν πως όποιος φοράει στολή και έχει όπλο είναι μεγάλος μάγκας.

Μπράβο ξανά! Μπράβο, μπράβο! Άντε και μετά ασφαλίτες στις φοιτητικές κομματικές παρατάξεις (μη κάνουν και πορείες και δημιουργούν κυκλοφοριακό), μπράβους στις γενικές συνελεύσεις (με όπλα - εννοείται) και κάμερες, κάμερες παντού. Ακόμα και στις τουαλέτες, μπας και μας πιάσουν να χέζουμε αριστερώθεν! (7/6/2005)
nikgavros: Σε γενικες γραμμες θα συμφωνησω!Δεν μπορω να καταλάβω γιατι ένας χώρος σαν το ΕΜΠ να παρέχει άσυλο σε μια μερίδα ανεγκέφαλων αναρχικων οι οποιοι εκτος των άλλων κατέστρεψαν και τις φοιτητικες εκλογες των Πολιτικων Μηχανικων φέτος με αρκετα τρομακτικό τρόπο!Σε τελευταια αναλυση με τις παρουσες συνθηκες κανενας δεν κινδυνευει απο την αστυνομια η οποιονδηποτε αλλο θεσμό λεγοντας τις ιδεες του ωστε να τον προστατευσει το ασυλο!Αυτη την στιγμη μόνο κατι καθικια προστατευει τα οποια ουτε τους φοιτητες σέβονται ουτε τον χωρο(βλ τους κατα καιρους βανδαλισμους των ιστορικων κτιριων του Πολυτεχνειου).Αν η αποτροπη και απομονωση τους απαιτει την αρση του ασυλου δεν βλεπω κανενα λόγο γιατι να μην αρθει!Μονο αρνητικα και προβληματικα στοιχεια της κοινωνιας προστατευει και ουτε κατα διανοια κατι θετικο! (6/6/2005)
ttask: Θεωρώ ότι το πρόβλημα εστιάζεται στον τρόπο προστασίας του ασύλου. Αν δεν υπάρχει λειτουργικός τρόπος για την προστασία του, τότε το άσυλο χάνει το κύρος του και δίνει δικαίωμα στον κάθε έναν να κάνει ό,τι θέλει (όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια). Οι φοιτητές δεν μπορούν να γίνουν αστυνομικοί για να βγάζουν τον καθένα έξω από το χώρο του ασύλου, ούτε ο κάθε αναρχικός έχει το δικαίωμα να γρονθοκοπεί και να χτυπάει με λοστό τον μπάτσο που κάκιστα μπήκε οπλοφορώντας στο χώρο του ασύλου.
Μέχρι να συγκληθεί η επιτροπή ασύλου και να αποφασίσει, μπορεί να είναι πολύ αργά. Εκτός αυτού, όπως στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι καλύτερη η πρόληψη από την καταστολή, επομένως είναι καλύτερα να υπάρχει τρόπος απαγόρευσης εισόδου σε ανθρώπους που δεν υπόκεινται στο καθεστώς του πανεπιστημιακού ασύλου, παρά να προσπαθούμε εκ των υστέρων να βρεθούν τρόποι για να τους πετάξουμε έξω. (24/5/2005)
anaflexis: Τελικά, είναι πρόκληση για την εποχή μας να διαιωνίζονται θεσμοί και ιδέες ρομαντικές όπως π.χ. το Πανεπιστημιακό Ασυλο.. έτσι φαίνεται.. Είμαστε εκτός της σημερινής τρομολαγνικής πραγματικότητας όταν αρνούμαστε να εκσυγχρονιστούμε..!
Περίληψη: Πολλοί μπράβοι γύρω απο το άσυλο να το φυλάνε καλά.. και.. Κάθε πολίτης με το μπράβο του..!
Πολύ καλό το σχόλιό σου φίλε.. αλλά... ποιος ασχολείται..??? (14/5/2005)


Για να εισάγετε 'επώνυμο' σχόλιο σε υπάρχον άρθρο, θα πρέπει να είστε ήδη μέλος. Εάν όχι, επισκεφθείτε τη σελίδα εγγραφής.

Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας οποιοδήποτε σχόλιο υπάρχει πάντα η γνωστή διεύθυνση...
Περιοδικό
Σπίτι

ΝΥΓΜΑ ανλίμιτεντ σαμ ράιτς ρισέρβντ 1994-2099