Κείμενο |
Τάσο,
έχω δυο παρατηρήσεις:
1) Το θέμα της μη ενημέρωσης από το υπουργείο για τις προθέσεις του, με εφαρμογή της κλασσικής τεχνικής των διαρροών προκειμένου να μετρήσει αντιδράσεις νομίζω είναι η κύρια πηγή του προβλήματος. Έρχομαι σε επαφή με πολλούς φοιτητές, κι ακόμα και αρκετά σοβαροί προτιμούν να χάσουν την εξεταστική τους καθώς οι φήμες για το περιεχόμενο του νομοσχεδίου οργιάζουν. Κυκλοφορεί πληροφορία ότι μεταξύ άλλων καταρχείται η δωράν διανομή συγγραμμάτων στους σπουδαστές, κάτι που αν ισχύει δίχως να συνδυαστεί με κάποια οικονομική ενίσχυση των φοιτητών ισοδυναμεί με μεγάλη πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών των φοιτητών καθώς μιλάμε για κόστη της τάξεως των 700-1000 ευρώ το εξάμηνο στην καλύτερη περίπτωση.
2) Κάθε υπουργός παιδείας ασχολείται με το πώς θα φέρει μια σοβαρή μεταρρύθμιση. Δυστυχώς όμως το πρώτο πρόβλημα στην παιδεία όπως και γενικότερα, είναι η μη εφαρμογή του υφισταμένου πλαισίου. Τόσο στο θέμα του ασύλου όσο και στο θέμα π.χ. της ποιότητας των σπουδών, ή των σχολείων, πρέπει πρώτα να λύσουμε τα ζητήματα της σύμφωνης με τους νόμους λειτουργίες και μετά να δούμε τις βελτιώσεις του πλαισίου. |