ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
Ακαδημαϊκά
 printer friendly version  -  στείλτε τη σελίδα με e-mail ]

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ MARKETING – ΤΜΗΜΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 29/5/2003

Το ΕΙΜ (Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing) είναι ένα ένα τα επτά ινστιτούτα που λειτουργούν στο πλαίσιο της ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων), η οποία ιδρύθηκε το 1962. Η ΕΕΔΕ είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που σκοπό έχει τη διάδοση, ανάπτυξη και προβολή των αρχών, των μεθόδων και της πρακτικής του σύγχρονου μάνατζμεντ. Αριθμεί 4.000 μέλη από τα οποία τα 350 περίπου είναι επιχειρήσεις και οργανισμοί, ενώ τα υπόλοιπα είναι φυσικά πρόσωπα, κυρίως ανώτατα και ανώτερα διευθυντικά στελέχη, επιχειρηματίες και καθηγητές Πανεπιστημίων.

Το έντονο ενδιαφέρον των φοιτητών για το χώρο του Marketing, τα τελευταία χρονιά, παρακίνησε τη Διοικούσα Επιτροπή του ΕΙΜ να εντάξουν στους κόλπους τους ένα τμήμα φοιτητών. Έτσι στα τέλη της δεκαετίας του ΄80 προχώρησαν στη σύσταση και λειτουργία του τμήματος φοιτητών αρχικά στην Αθήνα. Η δημιουργία του τμήματος φοιτητών Μακεδονίας έγινε το 1993 και σε αυτήν την προσπάθεια συντέλεσαν αποφασιστικά το ΕΙΜ – τμήμα στελεχών. Βασικός στόχος του τμήματος είναι η προώθηση των αρχών και των ιδεών του Μάρκετινγκ καθώς και η δημιουργία ικανών μελλοντικών στελεχών. Ωστόσο ένας ακόμα σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει είναι να φέρει σε επαφή το φοιτητικό με τον επιχειρηματικό κόσμο.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων πραγματοποιούνται κάθε χρόνο μια σειρά από εκδηλώσεις:

1. Το ετήσιο συνέδριο: Το ετήσιο συνέδριο του ΕΙΜ φοιτητών πραγματοποιείται στο Β’ εξάμηνο κάθε ακαδημαϊκού έτους και αποτελεί τη μεγαλύτερη διοργάνωση της χρονιάς. Στα πλαίσια του συνεδρίου καταξιωμένοι ομιλητές από τον ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό χώρο αναπτύσσουν τις απόψεις τους και προβληματίζουν τους νέους για το μέλλον τους.
2. Ημερίδα Μάρκετινγκ: Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις που πραγματοποιεί το ΕΙΜ φοιτητών στο Α’ εξάμηνο κάθε χρονιάς.
3. Σεμινάρια: πρόκειται για έναν ευρύτατο κύκλο σεμιναρίων που απευθύνεται αποκλειστικά στα μέλη του Ειμ.
4. Company Visits: τα μέλη του ΕΙΜ έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στις επισκέψεις σε επιχειρήσεις και σε εταιρείες.
5. Μηνιαίες συναντήσεις: Το ΕΙΜ φοιτητών πραγματοποιεί κάθε μήνα συγκεντρώσεις που συνοδεύονται από ενδιαφέρουσες ομιλίες με θέματα γύρω από το χώρο του Μάρκετινγκ.
6. Marketing Time: Κατά τη διάρκεια του marketing time, καταξιωμένα στελέχη παρουσιάζουν στα μέλη του ΕΙΜ φοιτητών, θέματα που σχετίζονται με την επιχειρησιακή οργάνωση και στρατηγική Μάρκετινγκ.
7. Διαγωνισμός Μάρκετινγκ (Phillip Morris): Διοργανώνεται κάθε χρόνο, είναι πανελλήνιας εμβέλειας και τα μέλη του ΕΙΜ φοιτητών διαγωνίζονται σε πραγματικά cases.
8. Τριήμερη συνάντηση φοιτητών-μελών Ειμ: Πραγματοποιείτε κάθε χρόνο σε ξενοδοχειακό χώρο εκτός Θεσσαλονίκης και συμβάλλει στην ανάπτυξη του ομαδικού πνεύματος των συμμετεχόντων.
9. Έρευνες: Το τμήμα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου διεξάγει έρευνες πάνω σε θέματα εσωτερικής λειτουργίας, αλλά και αναλαμβάνει την πραγματοποίηση ερευνών για λογαριασμό εταιρειών και επιχειρήσεων.
10. Business Reality: Επιχειρήσεις δίνουν Case Studies στο τμήμα, πάνω στα οποία καλούνται να διαγωνιστούν τα μέλη του Ειμ.
11. Brand Mail: Αποτελεί τη φετινή καινοτομία του τμήματος. Πρόκειται για ενημερωτικά Projects, στα οποία παρουσιάζεται η ιστορία, η επιτυχημένη πορεία και η εξέλιξη, μεγάλων εταιριών στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.
12. Τράπεζα Βιογραφικών: Στα πλαίσια του Ειμ, όλα τα μέλη του ΕΙΜ με την εγγραφή τους συμπληρώνουν το βιογραφικό τους, που βρίσκεται στη διάθεση επιχειρήσεων προκειμένου να στελεχωθούν με ικανά και δραστήρια μέλη.
13. Βιβλιοθήκη: Περιλαμβάνει χρήσιμα περιοδικά και βιβλία Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ
14. Contact: Με το πρόγραμμα αυτό το ΕΙΜ φοιτητών έχει στόχο να επιτύχει μια αμεσότερη και πιο αποτελεσματική επικοινωνία με τα μέλη του, βασισμένη στις νέες τεχνολογίες.

Τα υποψήφια μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ θα πρέπει να πληρούν δυο προϋποθέσεις: Να έχουν συμπληρώσει το τρίτο εξάμηνο σπουδών για τα Πανεπιστήμια και το δεύτερο εξάμηνο για τα ΤΕΙ και τις Ιδιωτικέ σχολές, καθώς και την επιτυχή εξέταση σε ένα μάθημα Μάρκετινγκ στις σχολές τους.

Εάν λοιπόν θέλετε και εσείς να γίνετε μέλη του ΕΙΜ, δεν έχετε παρά να απευθυνθείτε στα Stand που λειτουργούν σε όλες τις οικονομικές σχολές καθώς και στα γραφεία του ΕΙΜ φοιτητών (Λέοντος Σοφού 3, 8ος όροφος. Τηλ: 2310-553318-9, Ομοιότυπο: 2310-546218. Θεσσαλονίκη)

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΟΥΣΑΡΙΔΗΣ
ΦΟΙΤΗΤΗΣ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ
Άλλα άρθρα του

Σχολιασμός Άρθρου
( έχουν καταχωρηθεί ήδη 1 σχόλια )

didi7: Κάνεις πολύ καλή δουλειά. Συνέχισε!
Είσαι ο καλύτερος!!!!!!!!! (31/5/2003)
[εισαγωγή σχολίου]
 printer friendly version  -  στείλτε τη σελίδα με e-mail ]

Σπίτι
Ακαδημαϊκά
Προηγούμενο Επόμενο
Αναζήτηση 'Αρθρων
Σχολιασμός Άρθρου
Περιοδικό
   Editorials
   Sex
   Αθλητισμός
   Ακαδημαϊκά
   Αποκρυφισμός
   Αυτοκίνητο 2001
   Βία
   Γλώσσα
   Δραστηριότητες
   Εδώ Πολυτεχνείο (;)
   Εθνικά Θέματα
   Εικόνες
   Εκπαίδευση
   ΕΜΠ-ΕΠΙΣΕΥ
   Ενημερωτικά
   Επιστημ. φαντασία
   Έρευνα στο ΕΜΠ
   Ιστορίες
   Καθημερινότητα
   Κοινωνία
   Μ.Μ.Ε.
   Μόδα
   Παιδεία
   Ποιήματα
   Πολιτική
   Προσωπικά
   Σκέψεις
   Σκίτσα
   Τέλος εντύπου
   Τέχνες
   Τεχνολογία-Επιστήμες
   Φοιτ. Εκλογές `96
   Φοιτ. Εκλογές '95
   Χαβαλές
   Χαβαλές '96
   Χριστούγεννα '96
   Ψυχαγωγία
Μέλη
Ακαδημαϊκά
Επικοινωνία
Εκδρομές
Διασκέδαση
Σπίτι
Ακαδημαϊκά
Προηγούμενο Επόμενο

ΝΥΓΜΑ ανλίμιτεντ σαμ ράιτς ρισέρβντ 1994-2099