ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
Χαβαλές
 printer friendly version  -  στείλτε τη σελίδα με e-mail ]

Γράμμα στον κ. Καθηγητή 6/10/2003

Πολυαγαπημένε μου καθηγητή,

Σου γράφω αυτό το γράμμα από αίσθημα ευγνωμοσύνης και απέραντου σεβασμού στο πρόσωπό σου.

Και πριν σου αποκαλύψω το σκοπό της παρούσας επιστολής, θέλω πρώτα απ΄ τα βάθη της καρδιάς να εκφράσω τις ευχαριστίες μου για όσα ανιδιοτελώς μου έχεις προσφέρει:

Σ’ ευχαριστώ για τη γνώση και τη σοφία που τόσο ταπεινά και απλόχερα καταδέχτηκες να μοιραστείς μαζί μου όλ’ αυτά τα χρόνια.

Σ’ ευχαριστώ που με εμπνέεις και μ’ ενθαρρύνεις να εμβαθύνω στην επιστήμη που ΕΣΥ μ’ έκανες ν’ αγαπήσω.

Σ’ ευχαριστώ που με τόση αυταπάρνηση αφιερώνεις ώρες ατελείωτες να οργανώνεις κάθε βράδυ - εξουθενωμένος από την κούραση - την επόμενή σου διάλεξη.

Που φροντίζεις να αξιολογείς αντικειμενικά το γραπτό μου και που πάντα βγάζεις τις βαθμολογίες εγκαίρως (και όχι μια βδομάδα πριν την επόμενη εξεταστική όπως ισχυρίζονται μερικοί...αχαρακτήριστοι, σα δε ντρέπονται λίγο).

Για όλ’ αυτά και για ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ πολυαγαπημένε μου καθηγητή σ’ ευχαριστώ και δε θα σε ξεχάσω ποτέ όσο ζω.

Αλλά να, πολυαγαπημένε μου καθηγητή, τελευταία ακούω πολλά άσχημα να λέγονται για σένα - εγώ φυσικά δεν πιστεύω τίποτα και θέλω να το ξέρεις - και θα ήθελα ν’ απαντήσεις εσύ ο ίδιος, για να πειστούν επιτέλους αυτά τα κουτορνίθια που έχεις για φοιτητές, πως άδικα σε κατηγορούν.

Λένε, που λες, πως εσύ, ένας γνήσιος αγωνιστής της παιδείας, όταν «απέχεις από τα εξεταστικά και καθηγητικά καθήκοντα» μισθοδοτείσαι κανονικά. Εγώ πολυαγαπημένε μου καθηγητή ξέρω πως πληρώνεσαι, διότι εκτός από μεγάλος καθηγητής που είσαι, είσαι κι επιστήμονας άνθρωπος, που κάνει έρευνα και εν μέρει πληρώνεται και γι’ αυτό. Εγώ τα ξέρω αυτά κύριε καθηγητά μου, αλλά πες τα κι εσύ γιατί όταν τα λέω εγώ δε με πιστεύουν.

Τόσο πολύ σε ζηλεύουν, που καθημερινά σου πετάνε τόνους λάσπης, λένε πως είσαι φυγόπονος, πως αναρριχήθηκες επειδή γεννήθηκες καθηγητής στο γλείψιμο, πως αντί για την έρευνα αναλώνεσαι σε δραστηριότητες εκτός πανεπιστημίου που σου αποφέρουν μεγάλα έσοδα, πως διορθώνεις με τη μέθοδο του «ανεμιστήρα» (μα τι έχουν πάθει τελοσπάντων, συνέχεια το λένε), πως μαχαιρώνεις πισώπλατα τους λατρεμένους συναδέλφους σου και κάποιων την εξέλιξη σκόπιμα καθυστερείς, πως έχεις ν’ ανοίξεις βιβλίο 30 χρόνια, και άλλα τέτοια εξωφρενικά.

Πες τους κάτι κι εσύ πολυαγαπημένε μου καθηγητή, γιατί αυτοί οι κακόγλωσσοι έχουν ξεφύγει εντελώς τελευταία, βάλθηκαν να σε εκμηδενίσουν ως επιστημονική οντότητα και ως άνθρωπο.

Το βρίσκω τουλάχιστον απαράδεκτο και σε παρακαλώ θερμά να μου κάνεις το χατίρι και να τους απαντήσεις άμεσα, πολυαγαπημένε μου καθηγητή.

Με ΑΠΕΡΑΝΤΗ εκτίμηση, ή μάλλον λατρεία,

Η πολυαγαπημένη σου φοιτήτρια,

Έρη

Υ.Γ: Μάνα! Πιάσε τη σφουγγαρίστρα να μαζέψουμε τα σάλια απ’ το πάτωμα...

Έρη Βλασερού
ΦΟΙΤΗΤΗΣ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ
Άλλα άρθρα της

Σχολιασμός Άρθρου
( έχουν καταχωρηθεί ήδη 4 σχόλια )

mystik: Καλησπέρα Σεραφείμ!Από ποιον και γιατί να ξεπεραστεί το ηθικό ζήτημα, οι φοιτητές έχουν για κάποιο λόγο πάψει ν'ασχολούνται με το θέμα, μεταξύ αυτών κι εγώ.Την ξεφτίλα του πράγματος νομίζω πως την αναγνωρίζουν πια και οι ίδιοι οι απεργοί(εγώ επιμένω πως δεν πρόκειται για αποχή αλλα γι'απεργία,ο όρος αποχή χρησιμοποιείται για συγκεκριμένο λόγο, όπως ασφαλώς γνωρίζεις).
Θα συμφωνήσω με τον Anrif , οι αξιόλογοι καθηγητές είναι αρκετοί, αλλά συχνά αδυνατούν να προσφέρουν στο περιβάλλον του ελληνικού Πανεπιστημίου.Δεν πιστεύω πως έχω λόγο να αισιοδοξώ έτσι όπως έχουν καταντήσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση.. (8/10/2003)
anrif: Πολύ καλό!Αν και πιστεύω ότι δεν είναι όλοι έτσι. Ο λόγος: χθες επισκέφθηκα έναν από τους καθηγητές μου στο ΕΚΠΑ, τμήμα Χημείας, ο οποίος ζήτησε την άποψη μου περί του τρόπου διδασκαλίας του και των συναδέλφων του(κατά πόσο κατανοητοί είναι) για ένα συγκεκριμένο μάθημα. Όχι δεν είναι άσχετος ο άνθρωπος ούτε αμφιβάλλει για τις ικανότητές του, απλώς το μάθημα είναι πραγματικό ΄΄αγγούρι΄΄ (7 στους 180 το πέρασαν τον Ιούνιο, μη συμπεριλαμβανομένου εμού) και φαίνεται ότι πρόσπαθεί για κάτι καλύτερο. Ένας άλλος πάνω στο ίδιο μάθημα μου εμπιστεύθηκε την διδακτορική του διατριβή για να εμβαθύνω στο πεδίο της επιστήμης μου που με ενδιαφέρει, χωρίς να του ζητήσω κάτι ανάλογο. Απλώς διέκρινε το ενδιαφέρον μου στο συγκεκριμένο πεδίο και κινήθηκε έτσι όπως αυτός όρισε ότι είναι σωστό. Ένα χελιδόνι δεν φέρνει την άνοιξη βέβαια. Ωστόσο είναι καλύτερα να βλέπεις τα πράγματα αισιόδοξα. Πιστεύω ότι αποκομίζεις περισσότερα. Με πολλλή Εκτίμηση. (8/10/2003)
skotro: Γεια σου Έρη με το γράμμα σου! Αλήθεια στο πανεπιστήμιο τι συζητιέται; έχει ξεπεραστεί το ηθικό ζήτημα σε σχέση με την αποχή; (7/10/2003)
[εισαγωγή σχολίου] [περισσότερα σχόλια...]
 printer friendly version  -  στείλτε τη σελίδα με e-mail ]

Σπίτι
Χαβαλές
Προηγούμενο Επόμενο
Αναζήτηση 'Αρθρων
Σχολιασμός Άρθρου
Περιοδικό
   Editorials
   Sex
   Αθλητισμός
   Ακαδημαϊκά
   Αποκρυφισμός
   Αυτοκίνητο 2001
   Βία
   Γλώσσα
   Δραστηριότητες
   Εδώ Πολυτεχνείο (;)
   Εθνικά Θέματα
   Εικόνες
   Εκπαίδευση
   ΕΜΠ-ΕΠΙΣΕΥ
   Ενημερωτικά
   Επιστημ. φαντασία
   Έρευνα στο ΕΜΠ
   Ιστορίες
   Καθημερινότητα
   Κοινωνία
   Μ.Μ.Ε.
   Μόδα
   Παιδεία
   Ποιήματα
   Πολιτική
   Προσωπικά
   Σκέψεις
   Σκίτσα
   Τέλος εντύπου
   Τέχνες
   Τεχνολογία-Επιστήμες
   Φοιτ. Εκλογές `96
   Φοιτ. Εκλογές '95
   Χαβαλές
   Χαβαλές '96
   Χριστούγεννα '96
   Ψυχαγωγία
Μέλη
Ακαδημαϊκά
Επικοινωνία
Εκδρομές
Διασκέδαση
Σπίτι
Χαβαλές
Προηγούμενο Επόμενο

ΝΥΓΜΑ ανλίμιτεντ σαμ ράιτς ρισέρβντ 1994-2099