Κείμενο |
γιατί έχω πολλά ερωτηματικά και για το βαθύτερο νόημα του υποψήφιου Ν/Σ και για τους σκοπούς που εξυπηρετεί σε βάθος χρόνου; γιατί πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό (όχι απόλυτα) τα ξένα πανεπιστήμια έχουν μόνο το μαρκετίστικο "όνομα" κι από ουσία ψιλοπράγματα; γιατί αντιλαμβάνομαι ότι το λάθος δεν είναι η δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά η ποιότητα των συμμετεχόντων σε αυτή; γιατί νομίζω ότι λιγότερο προβληματική είναι η ουσία της δημόσιας δωρεάν τριτοβάθμιας εκπαίδευσης απ' ότι η μη δωρεάν δευτεροβάθμια "εκπαίδευση" (φροντιστήρια και λοιπή παραπαιδεία, που έχουν παρεισφρήσει και επισήμως σε κάθε τομέα της ζωής μας, βλέπε ΚΑΙ πανεπιστήμια, διαγωνισμοί δημοσίου και σύντομα - χαχαχαχα - προσλήψεις στον ιδιωτικό τομέα) γιατί διαπιστώνω πως σε όποιους τομείς (κυρίως της οικονομίας) πραγματοποιήθηκε αυτή η - ελέω θεού χαρισάμενη - "απελευθέρωση" κλάδων και τομέων, καταλήξαμε σε μονο-(ή ολιγο-)πωλιακές καταστάσεις με το κόστος να διαχέεται στον πολίτη; γιατί τελικά είμαι της γνώμης ότι ισοπεδώνουμε (όχι μόνο με το εν λόγω Ν/Σ ασφαλώς) την αξία των πτυχίων, για να δώσουμε την πραγματική αξία στα - υπό πληρωμή - μεταπτυχιακά; γιατί - και κλείνω γιατί θα με δείρετε - διαπιστώνω ότι η παιδεία οδηγείται σε διαδικασίες που απανθρωπίζουν τις επόμενες γενιές μέσω του ανταγωνισμού και της κατευθυνόμενης μάθησης;
Αυτά τα ολίγα. ΑΝ κάποιος αποφασίσει να απαντήσει στα ερωτήματά μου, είμαι στη διάθεσή του για οποιασδήποτε μορφής διάλογο. Και τώρα αφήστε με στη νιρβάνα μου.
Φιλικά Κωστάκης |