ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια για το άρθρο με τίτλο Ψηφίζοντας με τύψεις της 5/3/2004.
Δράστης: THEODOROS PRITZIS (άλλα άρθρα του)
[εισαγωγή σχολίου] [επιστροφή στο άρθρο]

Σπίτι
Περιοδικό
  Editorials
  Sex
  Αθλητισμός
  Ακαδημαϊκά
  Αποκρυφισμός
  Αυτοκίνητο 2001
  Βία
  Γλώσσα
  Δραστηριότητες
  Εδώ Πολυτεχνείο (;)
  Εθνικά Θέματα
  Εικόνες
  Εκπαίδευση
  ΕΜΠ-ΕΠΙΣΕΥ
  Ενημερωτικά
  Επιστημ. φαντασία
  Έρευνα στο ΕΜΠ
  Ιστορίες
  Καθημερινότητα
  Κοινωνία
  Μ.Μ.Ε.
  Μόδα
  Παιδεία
  Ποιήματα
  Πολιτική
  Προσωπικά
  Σκέψεις
  Σκίτσα
  Τέλος εντύπου
  Τέχνες
  Τεχνολογία-Επιστήμες
  Φοιτ. Εκλογές `96
  Φοιτ. Εκλογές '95
  Χαβαλές
  Χαβαλές '96
  Χριστούγεννα '96
  Ψυχαγωγία


raindrop: Sygxarhthria gia to endiaferon kai (mallon kai) enhmerwtiko arthro Teo . To sxolio pou tha thela na kanw einai emmeso kai oxi akrivws sta dika sou legomena alla sthn ejhs frash tou ttask “Γνώμη μου ήταν, και παραμένει, ότι μοναδικό εφόδιο για την πολιτική επιλογή είναι η Παιδεία “ de jerw kata poso stekei ekei mesa h lejh “monadiko” apo th stigmh pou kata pws deixnoun ta istorika gegonota deixnoun pws tote sth Germania oi arista (gia thn epoxh) germanoi einai pou eixan eklejei ton Xitler kai to komma tou .. Opote den einai apla h paideia me thn ennoia ths morfwshs kai enhmerwshs opws thn anafereis , einai kati parapanw .. h proswpikothta mallon, to sthenos xarakthra kai vevews h -tetrimenh pleon ekfrash pou fovamai exei xasei th varinousa simasia ths apo thn pollh kai spatalh xrhsh- kritikh skepsi . Afta de mporoun na kalliergithoun apla sto sxoleio.. « xtizodai » sto megalytero meros toys se poio stena perivalloda -> oikogeneia . Paradexeteite pws kanenan apo mas de ton ekane “syneidhtopoihmeno polith” to sxoleio ! Kai oute prokeitai sto kodino mellon na kanei kanenan.. Twra to pws na allajeis tis ellhnikes oikogeneies apo mesa , apalassodas tes apo prokatalipseis , “typseis” klp klp e nai den einai k apo ta efkolotera erwthmata.. Sigoura omws de boroume na leme kai na vasizomaste padou kai pada sthn PAIDEIA .. Den einai afth h monadikh (oute kai h pio amesa apotelesmatikh) lysh se ola mas ta problhmata . Nai men .. ALLA .. gt de sizitame pote kai to « alla » ? (Den eipa na mh sizitithei to men .. )
To loipon katalhgodas, de pistevw pws einai h paideia « monadiko » efodio gia tis opoies politikes epiloges mas ..

Ps: signwmi an to sxolio exei kapws edono xarakthra ..einai apla pou exw aganaxthsei na akouw padou tis lejeis „lysh –> paideia“ KAI MONO AFTES se paketo kai eidika apo neous anthrwpous !!
(10/4/2004)
TPPRJ: Αγαπητέ Τάσο
θέλω να σε ευχαριστήσω για τις "ιστορικές" διορθώσεις που έκανες στον "ήρωα μου" - που φαίνεται να έχει κάποια επίγνωση των ελλείψεών του - και με την ευκαιρία θα παω ένα βήμα πιο μακριά απο τις εκλογές και να θέσω ξανά το θέμα, αν μπορεί να υπάρξει πολιτική βασισμένη στο διαδίκτυο.
Θέλω να συζητήσω με όσους προβληματίζονται και όσους αναρωτήθηκαν αυτές τις μέρες για το που ανήκουν πολιτικά, αν θεωρούν ότι θα μπορούσε να υπάρχει μία Ψηφιακή Πολιτική Κίνηση.
Έχουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με το ίντερνετ καθημερινά κάποια αντίληψη ότι μπορεί να βρίσκονται σε ένα νοητό -προς το παρόν - πολιτικό χώρο, που θα έχει κάποτε τη δύναμη να εκφράσει το μέλλον;
Γιατί όπως πολύ καλά γνωρίζετε όλοι οι πολιτικοί και τα κόμματα και οι κυβερνήσεις θέλουν να έχουν κάποιο σάιτ στο διαδίκτυο για να εκφράζουν την ιδεολογία τους, όμως ... το ερώτημα είναι : Οι άνθρωποι του διαδικτύου δέχονται να μπαίνουν στα ιδεολογικά καλούπια αυτών των "εισβολέων" και τελικά να τους ψηφίζουν ; ή μήπως "ανήκουν" σε ένα καινούριο χώρο που τώρα δείχνει τη δυναμική του και ίσως θα ήθελαν κάποια στιγμή να προβληματιστούνε πάνω σ' αυτό ;
Τεό Πρίντζης (12/3/2004)
ttask: Αγαπητέ φίλε του Νύγματος,
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι δεν αποτελεί πολιτικό κριτήριο η επιλογή των γονέων μας και ότι η ψήφος αποτελεί προσωπική επιλογή του καθενός.
Θα συμφωνήσω επίσης για την μπερδεμένη κατάσταση που έχει επικρατήσει στην πολιτική ζωή με όλα αυτά που έχουν συμβεί.
Γνώμη μου ήταν, και παραμένει, ότι μοναδικό εφόδιο για την πολιτική επιλογή είναι η Παιδεία. Η ιστορική γνώση, η γνώση των κοινωνικών και πολιτικών τάσεων, ρευμάτων και απόψεων, η παρακολούθηση των γεγονότων και η ενημέρωση των πολιτών, αποτελούν τα μοναδικά στοιχεία που μπορούν να οδηγήσουν σε έμπειρες και σοβαρές πολιτικές επιλογές. Γνωρίζοντας, πλέον, το αποτέλεσμα των εκλογών, θεωρώ ότι είναι κατάντια για τον ελληνικό λαό, να εκλέγει ως αντιπροσώπους του στο Κοινοβούλιο άτομα όπως τον Παϊτέρη, την Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, τον Γιακουμάτο, τον αστυνόμο Θεοχάρη, τη Σελήνη, την Γκερέκου ή την Καϊλή. Αυτά όλα είναι αποτέλεσμα της ισοπέδωσης των πάντων και της επικράτησης μιας λογικής life style σε κάθε δραστηριότητά μας.
Επίτρεψέ μου όμως να πιστεύω πως αν φτάσαμε στο 2004 και ψηφίζουμε λαμβάνοντας υπόψη τους Χίτες και τους Ταγματασφαλίτες ή τους ΕΑΜοβούλγαρους και το Συμμοριτοπόλεμο, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Σε καμμία περίπτωση δεν είμαι υπέρ της διαγραφής της Ιστορίας, αλλά δεν μπορεί να προοδεύσει κανείς αν είναι προσκολλημένος στα λάθη και στις πληγές του παρελθόντος. Την Ιστορία μας, νομίζω, ότι πρέπει να τη μελετάμε, ώστε να διδασκόμαστε από τα λάθη και όχι αποσκοπώντας στη διαιώνιση των αντιθέσεων και στην διατήρηση της μισαλλοδοξίας.
Θα περίμενα από ανθρώπους της γενιάς μου, που στο κάτω-κάτω όλα αυτά τα έχει διαβάσει και δεν τα έχει ζήσει, διαφορετική προσέγγιση στις πολιτικές τους επιλογές τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχει υποψήφιος βουλευτής κάποιου κόμματος που να σχετίζεται άμεσα με τα γεγονότα στα οποία αναφέρεσαι.
Επίτρεψέ μου να παραθέσω μερικά ιστορικά γεγονότα: Δεν ήταν ο Ανδρέας Παπανδρέου που νομιμοποίησε το ΚΚΕ, αλλά ο Καραμανλής, ο οποίος έστειλε ισοβίως στη φυλακή και τους πρωτεργάτες της Χούντας, αρνούμενος αργότερα ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας να τους αμνηστεύσει. Επίσης ο αποκαλούμενος από τους αριστερούς «Γερός της Δημοκρατίας», ήταν φανατικός αντικομμουνιστής, ήταν πρωθυπουργός της Ελλάδας μετά την Απελευθέρωση, υπέγραψε τη Συνθήκη της Βάρκιζας και, όπως πολύ σωστά αναφέρεις, ήταν εκείνος που έφερε τους Άγγλους στην Ελλάδα και επέτρεψε την εμπλοκή τους στον Εμφύλιο. Ακόμα, ο Βενιζέλος, τον οποίο επίσης συχνά-πυκνά επικαλούνται οι αριστεροί, ήταν εκείνος που ψήφισε το Ιδιώνυμο, το οποίο καθιστούσε παράνομη την οποιαδήποτε κομμουνιστική δράση και έθετε το ΚΚΕ εκτός νόμου. Αν τώρα όλοι αυτοί μπαίνουν στο ίδιο καζάνι και παρουσιάζονται ως μέλη της ίδιας παράταξης με τον Άρη, με το Αντάρτικο, με τη Δαμανάκη, το Μάνο και τον Ανδριανόπουλο στα πλαίσια της «φιλελεύθερης Αριστεράς» (!) και της διεύρυνσης (;), είναι κάτι το οποίο προσωπικά δεν μπορώ να κρίνω. Μπορώ όμως να το δεχτώ ή να το απορρίψω. (12/3/2004)
KISSS5150: Se genikes grammes an pas na rothseis enan opoiodhpote pitsirika ti tha pshfisei aytos tha sou pei den thelo kanenan alla apo karamanlh kai papatzh sympatho perissotero ton papatzh(h mallon antipatho ton karamanlh) ara mallon pasok tha pshfiso.

Enan psiloxazoulh kke megalo se hlikia tha ton piasoun oi typseis (alla kai enan eksypno) kai mallon tha pshfisei pasok an den pshfisei kke, nd dyskolo giati "o laos den ksexna ti shmainei deksia" asxeta me to poia einai h deksia, apla o laos den ksexna ti shmainei deksia...

Enas dhmosios ypallhlos h enas adioristos me blepseis sto dhmosio mallon tha brontofonaksei pasok gia na ton akousoun, h nd ean einai pepeismenos oti tha bgei h nd, tespa opoiondhpote ton balei na kathetai na pairnei enan mistho ano ton 500 eyro...

Sthn telikh, ego leo oti etsi opos einai ayth th stigmh ta pragmata kathe tetoia analysh kai syzhthsh einai askoph. To mono pragma pou leipei apo thn ellada einai POLITES APAITHSEON, dhladh PAIDEIA. Ayta. (5/3/2004)


Για να εισάγετε 'επώνυμο' σχόλιο σε υπάρχον άρθρο, θα πρέπει να είστε ήδη μέλος. Εάν όχι, επισκεφθείτε τη σελίδα εγγραφής.

Αν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας οποιοδήποτε σχόλιο υπάρχει πάντα η γνωστή διεύθυνση...
Περιοδικό
Σπίτι

ΝΥΓΜΑ ανλίμιτεντ σαμ ράιτς ρισέρβντ 1994-2099