|
mystik:
Καλησπέρα Σεραφείμ!Από ποιον και γιατί να ξεπεραστεί το ηθικό ζήτημα, οι φοιτητές έχουν για κάποιο λόγο πάψει ν'ασχολούνται με το θέμα, μεταξύ αυτών κι εγώ.Την ξεφτίλα του πράγματος νομίζω πως την αναγνωρίζουν πια και οι ίδιοι οι απεργοί(εγώ επιμένω πως δεν πρόκειται για αποχή αλλα γι'απεργία,ο όρος αποχή χρησιμοποιείται για συγκεκριμένο λόγο, όπως ασφαλώς γνωρίζεις). Θα συμφωνήσω με τον Anrif , οι αξιόλογοι καθηγητές είναι αρκετοί, αλλά συχνά αδυνατούν να προσφέρουν στο περιβάλλον του ελληνικού Πανεπιστημίου.Δεν πιστεύω πως έχω λόγο να αισιοδοξώ έτσι όπως έχουν καταντήσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση.. (8/10/2003)
|
|
anrif:
Πολύ καλό!Αν και πιστεύω ότι δεν είναι όλοι έτσι. Ο λόγος: χθες επισκέφθηκα έναν από τους καθηγητές μου στο ΕΚΠΑ, τμήμα Χημείας, ο οποίος ζήτησε την άποψη μου περί του τρόπου διδασκαλίας του και των συναδέλφων του(κατά πόσο κατανοητοί είναι) για ένα συγκεκριμένο μάθημα. Όχι δεν είναι άσχετος ο άνθρωπος ούτε αμφιβάλλει για τις ικανότητές του, απλώς το μάθημα είναι πραγματικό ΄΄αγγούρι΄΄ (7 στους 180 το πέρασαν τον Ιούνιο, μη συμπεριλαμβανομένου εμού) και φαίνεται ότι πρόσπαθεί για κάτι καλύτερο. Ένας άλλος πάνω στο ίδιο μάθημα μου εμπιστεύθηκε την διδακτορική του διατριβή για να εμβαθύνω στο πεδίο της επιστήμης μου που με ενδιαφέρει, χωρίς να του ζητήσω κάτι ανάλογο. Απλώς διέκρινε το ενδιαφέρον μου στο συγκεκριμένο πεδίο και κινήθηκε έτσι όπως αυτός όρισε ότι είναι σωστό. Ένα χελιδόνι δεν φέρνει την άνοιξη βέβαια. Ωστόσο είναι καλύτερα να βλέπεις τα πράγματα αισιόδοξα. Πιστεύω ότι αποκομίζεις περισσότερα. Με πολλλή Εκτίμηση. (8/10/2003)
|
|
skotro:
Γεια σου Έρη με το γράμμα σου! Αλήθεια στο πανεπιστήμιο τι συζητιέται; έχει ξεπεραστεί το ηθικό ζήτημα σε σχέση με την αποχή; (7/10/2003)
|
|
magrini:
Αν και οι γνώσεις μου για την Πανεπιστημιακή κοινότητα είναι μηδαμινές, το άρθρο δείχνει να αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα με έναν πολύ έξυπνο τρόπο και καυστικό. (6/10/2003)
|
|